Livrare gratuita pentru comenzi de peste 259 LEI la domiciliu sau in Easybox
Livrare gratuita pentru comenzi de peste 259 LEI la domiciliu sau in Easybox

Informatii Livrare

Politica de livrare a produselor

Produsele comandate se livreaza oriunde in tara, prin:

– Curierat rapid, (percepandu-se o taxa fixa de 16 RON/colet , valabila in toate orasele in care aceste firme livreaza);

Taxa de transport pentru returnarea unui produs este suportata, dupa caz, de client sau de ambrant.ro

Ridicarea comenzilor din easybox 

Ce trebuie să știi despre livrarea la easybox? 

E disponibilă pentru produse de dimensiuni mici sau medii (dacă produsul tău se încadrează sau nu, poți să verifici în pagina de produs sau în coș). 

Ușa sertarului se deschide cu ajutorul codului QR/PIN, pe care îl primești pe email, îl găsești în contul tău de client sau în aplicația Sameday. În situația în care faci mai multe comenzi diferite în aceeași zi sau la o zi distanță, este posibil ca toate produsele să fie puse în același sertar, dacă restul sertarelor sunt pline. Astfel, îți primești comanda mai repede, fără a fi nevoit să aștepți eliberarea unui locker nou sau chiar să mergi la alt easybox. În cazul în care te-ai răzgândit și nu mai vrei unul din produse, nu îl poți lăsa în sertar. Soluția este să îl ridici din easybox și să îl faci retur.

Ai un număr limitat de ore la dispoziție ca să ridici comanda.

Plata se poate face doar cu cardul, online sau la punctul de ridicare. Dacă alegi să plătești când ridici produsele, plătești o taxă de 5 lei. 

Livrarea este gratuită pentru comenzile de minimum 259 de lei

Costul de livrare pentru cele cu valori sub 259 de lei este de 16 lei.  

 

Vezi mai jos, cu detalii, tot procesul de ridicare a comenzilor de la easybox. 

 

Ce este easybox 

Atunci când faci o comandă pe Ambrant, poți să alegi livrarea prin curier, la adresa selectată de tine sau ridicarea de la un punct de livrare, adică easybox.

Wasybox este cea mai nouă opțiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele tale sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop în mai multe puncte de ridicare din București, Ilfov, Iași, Timisoara, Brașov, Cluj, Constanța, Arad, Bacău, Ploiești, Oradea și Brăila și multe altele. Consultă harta

Condiții de livrare la easybox 

Plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor. 

Cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, iar, pentru acestea, în coș va fi disponibilă doar plata cu cardul online; 

Se pot livra în easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii. Dacă produsele corespund sau nu criteriilor, poți verifica în pagina de produs sau în coșul de cumpărături; 

Cât costă livrarea la easybox? 

Nimic pentru comenzile de minimum 259 de lei. Dar pentru produse care costă sub 259 de lei este de 16 lei. 

Dacă plătești cu card bancar la easybox când ridici comanda, se aplică o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei. Dacă plata a fost făcută online, la plasarea comenzii, această taxa nu se aplică. 

Dacă, în momentul livrării, easyboxul selectat este plin, coletul va fi redirecționat către un alt easybox din apropiere. Acest lucru se întamplă în cazul în care, după încercări repetate de încărcare a coletului, niciun sertar nu va fi disponibil. Easyboxul către care se va redirecționa coletul se află aproape punctului de livrare selectat. Te vom informa atât înainte, cât și după redirecționarea coletului.  

Cât timp ai la dispoziție pentru a ridica produsele din easybox? 

Ai 36 de ore la dispoziție ca să ridici orice produs livrat luni, marți, miercuri, joi și duminică. Iar dacă livrarea se întâmplă vineri sau sâmbătă, îți dăm și mai mult timp: 72 de ore pentru o comandă livrată vineri și 48 de ore pentru o comandă livrată sâmbătă. Dacă nu reușești să te încadrezi în termen, poți prelungi perioada de păstrare în locker cu 24 de ore, din aplicația firmei de curierat, atunci când ai mai puțin de 12h până la expirarea termenului inițial. Se percepe o taxă de 4,99 lei.

În cazul în care nu ridici comanda din easybox, aceasta se vă întoarce în depozit. Dacă achitat-o, nu-ți face griji, îți vom restitui banii în contul din care ai efectuat plata.

Când comanda ta ajunge la easybox, primești un cod QR și un pin pe email, dar le găsești și în aplicația firmei de curierat. De asemenea, QR-ul este disponibil și în contul tău de client.  Scanează codul QR sau introdu codul PIN la punctul de ridicare și sertarul în care se află produsele tale se va debloca.